Winterson

"There are times when it will go so wrong that
you will barely be alive, and times when you realise that
being barely alive, on your own terms, is better than
living a bloated half-life on someone else`s terms
"

Jeanette Winterson

niedziela, 17 lipca 2011

Welcome to Norway

Po jakże luksusowej podrozy promem, z kolacja, sniadankiem i oddzielna kajuta, dotarlismy w koncu do Honefoss za Oslo. Jutro z rana chłopaki podrzucaja mnie do miejscowości Gol i stamtad ruszam juz o wlasnych silach wyznaczona trasa. Zreszta to sie okaze, bo dzis cala droge padal deszcz, i to nie byle jaki, a za Geilo mam jedyny szlak terenowy, czyli Rallarvegen i mam pewne obawy czy w deszczu dam rade ten w koncu gorzysty odcinek przejechac. Ustalilem z moja Manufakturka, ze jesli nie bedzie padalo bedziemy atakowac. W przeciwnym razie skorzystam z rownoleglej drogi asfaltowej. Wszystko wiec zalezy od pogody, jak zawsze zreszta na takich imprezach. Na razie chmury ołowione nade mną, a żubr we mnie:)
Pzdr z krainy troli

1 komentarz:

  1. Uważaj na te chmury ołowione i jak bedzie ci zimno to pisz ;)

    OdpowiedzUsuń