Winterson

"There are times when it will go so wrong that
you will barely be alive, and times when you realise that
being barely alive, on your own terms, is better than
living a bloated half-life on someone else`s terms
"

Jeanette Winterson

środa, 13 lipca 2011

Gadżety

Czas wspomnieć o sprzęcie.
W Norwegii pogoda jest zblizona do tej na Islandii, więc nie musiałem inwestować w nowy sprzęt, tym bardziej, że ten stary sprawdził sie znakomicie.
Dokupiłem jedynie zestaw do gotowania Jetboil, który słynie z lekkości i oszczędności.
Poza tym, zainwestowałem w nowy śpiwór, popularny wśród outdoorowców, a mianowicie Cumulus X-Lite 200, który jest najprawdopodobniej najlżejszym (430 g.) śpiworem puchowych na świecie, a jednocześnie zapewnia ciepło nawet przy zerowej tem.. X-lite jest oczywiście w cenie, ale na szczęscie dostałem na niego przyzwoitą zniżkę:)
Zabieram tez ze sobą sakwę na kierownicę firmy Ortlieb, którą nabyłem tuz po powrocie z Islandii.
I to tyle, śpiwór i moja manufakturka zostają i mam nadzieje, ze mnie nie zawiodą.

1 komentarz: